Garantija

 

Visiem jaunajiem Zebra produktiem ir ražotāja garantija, lai nebūtu materiālu un apdares defektu. Katram produktam specifisko garantijas instrukciju lūdzu meklējat attiecīgajā Lietošanas pamācībā. Šeit ir mazliet vispārēja informācija:

 

Printeri un saistīti aparatūras produkti:

 

Lai noteiktu garantijas periodu, nepieciešams pirkuma pierādījums vai nosūtīšanas datums. Garantija beidzas, ja aprīkojums ir pārveidots, nepareizi instalēts vai lietots, nejauši bojāts vai nevērīgas izturēšanās dēļ vai arī, ja jebkuru detaļu lietotājs ir nepareizi pievienojis vai aizvietojis.

 

PIEZĪME: Produkti, kas tiek atgriezti jāiepako oriģinālajā vai līdzvērtīgā iepakojumā un pārvadājuma konteinerī. Ja gadījumā aprīkojums nav attiecīgi iepakots vai tas pārvadājot ir acīmredzami bojāts, tad tas netiek pieņemts kā garantijas serviss. Preces atgriešanu pircējam kontinentālajā ASV atmaksā Zebra. Citiem Zebra samaksā par transportēšanu līdz viņu tuvākajai lidostai; klientiem pašiem jāapmaksā muita, nodevas, nodokļi un transporta izdevumi no lidostas līdz galapunktam. Ja Zebra nosaka, ka precei, kas tika atgriezta garantijas servisā vai apmaiņā nav defektu kādi tika norādīti, tad pircējs pats atmaksā visus pārkraušanas un transportēšanas izdevumus.

 

Printeri: Visiem printeriem (izņemot printeru galvas) ir materiāla un apdares garantija divpadsmit (12) mēnešus no pirkuma dienas.

 

Printeru galvas: Printera galvas nolietošanās ir normāls process, oriģinālajai printera galvai ir garantija, kas norādīta zemāk. Garantijas periods sākas ar pirkšanas datumu.

 

Printera galva

Garantijas periods

Svītrkodu birku un kvīšu printeru galvas

6 mēn.

Plastikas karšu printeru galvas

12 mēn.

 

Lai atbilstu garantijas nosacījumiem, printera galva jāatgriež fabrikai vai autorizētajam servisa centram. Pircējiem nav jāpērk Oriģinālie Zebra Materiāli (līdzekļi un/vai lentes), lai nodrošinātu garantiju. Tomēr, ja tiek noteikts, ka, lietojot neatbilstošus vai nepilnvērtīgus materiālus ir bojāta printera galva, kurai ir garantija, lietotājam jāatmaksā Zebras darbs un patērētie materiāli labojot defektu. Garantija beidzas, ja printera galva ir fiziski karsēta vai bojāta; arī, ja tiek noteikts, ka nav izpildīta profilaktiskā apkope kā norādīts Lietošanas pamācībā kā rezultātā radies termoprintera galvas defekts.

 

 

 

 

 

 

 

Saistītās aparatūras daļas: Produktiem ir garantija, lai tiem nebūtu materiālu un virsmas defektu no pirkšanas brīža saskaņā ar šo tabulu:

 

Produkts

Garantijas periods

Piederumi

1 mēn.

Baterijas

3 mēn.

Kabeļi

1 mēn.

Lādētāji/Elektrības pad.kab.

1 gads

Aparatūras atslēgas

1 gads

Tastatūras displeja elementi

6 mēn.

Daļas

3 mēn.

Pocket Eye

1 gads

Programmatūra

1 mēn.

ZebraNet Print Servers

3 gadi

 

Defektīvie produkti jāatgriež Zebrai uz novērtēšanu. Gadījumā ja atrod defektu precei, kurai nav garantijas, Zebra nomainīs bojāto daļu ar noteikumu, ka to nav sabojājis lietotājs pie nepareizas lietošanas, modifikācijas, nepareizas instalācijas vai lietošanas vai bojājuma pārvadājot, vai negadījuma vai nevērīgas izturēšanās.

 

Izejvielas (materiāli):

Izejvielām garantija, ka tās nav bojātas materiālam un apdarei ir no sešiem (6) mēnešiem līdzekļiem līdz divpadsmit (12) mēnešiem lentēm no datuma, kad tika iegādāts Zebra produkts. Tas tiek nodrošināts, ja lietotājs seko uzglabāšanas, pārvadāšanas un Zebra printeru lietošanas noteikumiem.

Zebra`s vienīgais pienākums šajās garantijās ir nodrošināt ar detaļām un darbaspēku vai atrasto bojāto materiālu vai apdares aizvietošanu garantijas perioda laikā. Zebra pēc ieskatiem var izsniegt kredītu jebkuram tādam bojātam produktam tādā apmērā, kādā uzskata par pietiekamu.

 

Labošanas servisi:

Zebras labotiem produktiem ir garantija pret defektiem materiālam un apdarei 90 dienas no salabošanas brīža. Izņēmums ir printera galvas, kurām garantija ir atšķirīga.

Šī garantija neattiecas uz nolietojumu. Garantija beidzas, ja priekšmets tiek modificēts, nepareizi instalēts vai lietots, vai negadījumā bojāts, nevērīgi lietots vai izkropļots.

 

Garantijas izņēmumi noteikumos

Garantijas, kas minētas augstāk, ir vienīgās jums dotās garantijas. Nav citu garantiju, speciālu ziņu vai izdomājumu. Zebra neveido citas izdomātas garantijas speciālam pieprasījumam vai piemēro speciāliem mērķiem saistībā ar produktu pārdošanu vai servisu. Kaut arī Zebra vēlas atsaukties uz jūsu specifiskajām vajadzībām un jautājumiem, Zebra neuzņemas atbildību par nevienu specifisku lietojumu, kur jebkurš Produkts ir lietojams, iekļauts, bet nav ierobežots saistībā uz savietojamību ar citu aprīkojumu. Visi noteikumi, tehniskā informācija vai rekomendācijas, kas attiecas uz Zebra produktiem ir testētas ar cerību, ka būs uzticamas, bet tām nav galvojums vai garantija. Zebra`s maksimālās pienākuma uz garantiju prasības ir ierobežotas līdz ar Produkta cenu pavadzīmē. Zebra neuzņemas atbildību par aizvietojamās preces vai labotā produkta aizkavēšanos. Zebra jebkādos apstākļos būs atbildīga jums vai jebkuram citam sabiedrotajam par zaudējumiem vai peļņu, pazaudētiem datiem, labas gribas samazināšanos vai par jebkuru citu nozīmīgu bojājumu, izturēsies ar respektu pret jebkādu jūsu garantijas pretenziju. Sevišķi par programmām – Zebra nav atbildīga par jebkādiem nejaušiem vai izrietošiem bojājumiem, kas notikuši izkropļojuma rezultātā vai nepareizas programmatūras lietošanas rezultātā, vai neatļauti lietojot programmatūru, kas aizsargāta pēc ASV autortiesību likuma un starptautiskiem līgumiem. Neviens pārdevējs, pārstāvis vai Zebras aģents nav autorizēts veidot galvojumu, garantiju vai reprezentāciju, kas ir pretrunā ar iepriekšminēto. Jebkuram atsaukumam, alterācijai, pielikumam vai modifikācijai, iepriekš rakstītajām garantijām, jābūt rakstītā formā un ar Zebras izpilddirektora parakstu, lai tas būtu derīgs.

 

↑