Preču pasūtīšana

Kā pasūtīt preces

 

Preču pasūtīšana notiek pēc iepirkuma groziņa principa - apskatot kataloga preces jūs varat pievienot interesējošās preces pasūtījumam (groziņam). Pievienošanu veic, ievadot nepieciešamo preces artikulu daudzumu un spiežot pogu "Pievienot pasūtījumam". Jebkurā brīdī jūs varat apskatīt pasūtījumā esošās preces, mainīt to skaitu vai izņemt tās no pasūtījuma.

Piezīme: Vienlaikus iespējams pievienot vairākus vienas preces artikulus.

Kad esat pilnībā sastādījuši pasūtījumu un vēlaties pasūtīt preces, spiežiet pogu "Noformēt pasūtījumu" (tā atrodas pasūtījuma (groziņa) lapas apakšā). Pēc pogas nospiešanas sistēma aicinās vēlreiz apskatīt pasūtījumu un ievadīt papildus informāciju, ja nepieciešams. Beigās spiežiet pogu "Sūtīt pasūtījumu" un pasūtījums nonāks pie mums izskatīšanai. Ja vēlaties preces pasūtīt vēlāk vai veikt izmaiņas pasūtījuma saturā, tad vienkārši atveriet jebkuru citu lapu, nespiežot pogu "Sūtīt pasūtījumu". Jums atnāks pa e-mailu faktūrrēķins, to varēsiet apmaksāt, kad jums atnāks apstiprinājums, kad visas preces ir uz vietas.

 

Lai pasūtītu preces, jums ir jāaizpilda prasītā informācija vai  jābūt reģistrētam un autorizētam lietotājam. Reģistrēties jūs varat, spiežot pogu "Reģistrēties". Pēc reģistrācijas jūsu rīcībā būs lietotāja vārds un parole, ko izmantot lai autorizētos sistēmā. Jūs varat pievienot preces pasūtījumam (groziņam) arī kā parasts apmeklētājs, un autorizēties vai reģistrēties tieši pirms pasūtījuma nosūtīšanas.

 

Ja nevēlaties reģistrēties jums pie pasūtijuma noformešanas jāaizpilda informācija par preces piegādes vietu, laiku, apmaksas veidu un saņēmēja kontaktinformāciju.
 

 

Kā noslēgt sadarbības līgumu

Sadarbības līgumu ar SIA FREKO jūs varat noslēgt, atsūtot mums uz e-pastu baze@freko.lv

 sekojošo informāciju:

            firmas rekvizītus,  

            personas, kura parakstīs līgumu, vārdu un uzvārdu,

  • tālruni un e-pasta adresi kontaktiem.

Mēs sazināsimies ar jums, kolīdz būsim sagatavojuši no mūsu puses parakstītu sadarbības līgumu. Līgumu nogādāsim jūsu birojā.

PIEGĀDES NOTEIKUMI

 

Piegāde uz pakomātu - lielo pieprasījumiem pēc pakomātu un kurjera pasta pakalpojumiem, piegādes var kavēties līdz pat 5 dienām.

 

Pastāvīgajiem klientiem prece tiek piegādāta divu dienu laikā pēc rēķina apmaksas. (pēc pasūtījuma apstrādāšanas, rēķins tiek izsūtīts uz norādīto e-pastu.)

  

Piegāde uz jebkuru citu vietu Latvijā       6.00Euro

Piegāde uz Omniva pakomātu      3,- Euro  (izņemot preci kuru nevar ievietot pakomātā) 

Maksimālais preču uzglabāšanas laiks pakomātā 7. dienas.(Omniva noteikumi) Ja prece netiek izņemta pakomātā to var saņemt Rīgā, Krustpils ielā 93  ,nauda par pakomāta pakalpojumu netiek atgriezta.

 

 

 


 

 

↑